Diensten

Als zelfstandig professional kan ik u op freelance/interim basis ondersteuning bieden voor korte of langdurige opdrachten:
  • Tijdelijke ondersteuning bieden aan directie en management (Directiesecretaresse, Personal Assistant)
  • Secretariele ondersteuning in diverse functies (Secretaresse, Management Assistant, Sales Assistant)
  • HR ondersteuning (HR Assistant)
  • Vervanging assistent(e) tijdens zwangerschapsverlof, ziekteverlof of sabbatical
  • Verbetering en structuur aanbrengen binnen processen en procedures
  • Officemanagement en organiseren van evenementen en bijeenkomsten

Profiel

Met 20 jaar ervaring op het gebied van management ondersteuning en HR- ondersteuning beschik ik over goede vakkennis en ben ik snel ingewerkt. Ik kan uw organisatie een tijdelijke secretariële oplossing bieden op interim basis voor korte of langdurige opdrachten.

Bij diverse bedrijven en branches ben ik werkzaam geweest als: Directiesecretaresse, Personal Assistant, Office Manager en Management assistente, Sales Assistent, HR Assistent.

Mijn kernkwaliteiten:
  • Ik ben snel ingewerkt en maak mij de organisatie snel eigen
  • Ik ben flexibel en kan goed organiseren en werk probleemoplossend
  • Ik lever een hoge mate van service en werk resultaatgericht
  • Maak makkelijk contact met diverse mensen in de organisatie, ben loyaal en manifesteer me doorgaans als de stabiele factor in de samenwerking

Ik sta voor: initiatiefrijk, betrouwbaar, kwaliteit, betrokken en loyaliteit

Door het uitbesteden van werkzaamheden die niet tot uw specialiteiten behoren, krijgt u meer tijd voor uw eigen werkzaamheden. Meer tijd om datgene te doen waar u goed in bent!

Interesse? Graag ga ik met u in gesprek om de mogelijkheden te bespreken.